سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاش تازیانه هایی بر سر یارانم بود تا در حلال و حرام تفقّه می کردند . [امام صادق علیه السلام]

انجمن زیر ابزنها



87/3/1 ساعت: 6:11 عصر
راهنمای ازدواج برای دختران

در راستای اینکه بحران بی شوهری در جامعه امروز بوجود آمده کلیه خانمهای محترم می تونن از روش های زیر استفاده کنن و البته مراقب باشن که سوءاستفاده نکنن .

?ـ روش کوزه ایی : همان روش قرن های قدیم که دختر کوزه به دوش به سمت رودخانه می رفت پسر به کوزه می خوره کوزه بشکست و بعد چنین گفته اند که : اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی نتیجه گیری : بحران ازدواج حال حاضر بخاطر لوله کشی شدن آبه .

?ـ روش عرفانی : چهل شبانه روز جلوی خونه رو آب و جارو میکنی و ده تا شمع روشن میکنی شکلات بین مردم تقسیم میکنی تا مرد آرزوهات بیاد. نتیجه گیری : در صورت کمبود شمع میتونین فانوس هم روشن کنین .

?ـ روش سوسکی : بخاطر ترس از یه سوسک که حتی میتونی خودت اون رو تو خونه یا کوچه کار بزاری همچین محکم میپری تو بغلش و بهش می چسبی که هیچ جور نتونه تو رو از خودش جدا کنه . نتیجه گیری : با تشکر از کلیه سوسک های محترم مقیم مرکز و حومه .

?ـ روش تیپ : انواع تیپ های مختلف روی خودت پیاده میکنی بیست و دو کیلو لوازم آرایش روی خودت خالی میکنی و سعی میکنی تا آنجا که ممکن است لباس ها مورد توجه باشند طوری که هرکس که تو خیابونه مجبور بشه حتما یک بار شما را نگاه کنه بعد گوشه خیابون می ایستی تا شوهر مناسب سوارت کنه . نتیجه گیری : خطر احتمال از بین رفتن آبروی چندین و چند ساله تان وجود دارد اما چون به خاطر ازدواج است مسئله نیست این دفه !

ـ روش خر خونی : تو کلاس و مدرسه و دانشگاه نمره بیست کلاس میشی بلاخره تو کل سال های مدرسه یه خر خون دیگه پیدا میشه که بیاد سراغت و باعث بشه که نترشی . نتیجه گیری : اگه شوهر پیدا نشد تا مقطع دکترا ادامه بدین و بعد ترک تحصیل کنین.

? ـ روش مایه داری : با دوستان توی انواع پارتی های شبانه و پیست های اسکی و باشگاه های بیلیارد و بولینگ هر کوفت و زهر مار دیگری که میتونی شرکت میکنی و حواست فقط به یه شوهر مناسب هست تا چیز های دیگه . نتیجه گیری : سعی کنین همیشه چند میلیون در کیف خود داشته باشین.

?ـ روش مذهبی : توی انواع مجالس مختلف مذهبی شرکت میکنی توی هیچ چیز کم نمی آری جایی نیست که مراسمی باشه و تو اونجا نباشی تا بلاخره یه شوهر گیرت بیاد . نتیجه گیری : التماس دعا خواهر .

? ـ روش فامیلی : یه کاغذ بر میداری و اسم تمام پسرهای فامیل از سن پنج تا پنجاه ساله رو که ازدواج نکردنن رو روش می نویسی بعد شروع به بررسی و تفکیک میکنی و اونهایی که شرایط را دارن رو انتخاب میکنی و یه برنامه ریزی برای عملیات تاکتیکی که بلاخره یه کدوم رو خفت کنی . نتیجه گیری : می تونین روی یه بچه پنج ساله برای بیست سال آینده برنامه بریزین

? ـ روش نامردی : جلوی یکی از این ماشین های پلیس یه دفعه می پری پسره رو میگیری تو بغلت و دستت رو میکنی تو دستش و ازش... (سانسور ) میگیری تا بعد از تعهد توی کلانتری مجبور بشه که باهات ازدواج کنه . البته این روش برای اونهایی است که از کلیه روش های بالا نا امید شده اند.


نوشته شده توسط: سرطان

 من ساده و بیمارم ، من عاشق دلتنگم ، 100 بار بزن و قطع کن ، من عاشق تک زنگم

 

تک درخت خاطراتم بر لب ساحل نشست . گر چه دورم از نگاهت ، یاد تو در دل نشست.

 

 یکی از زیباترین نعمت های خدا ، اشکه ..... چون زیباترین لحظه ها رو میسازه .

 

 مرا دوست بدار ، اندکی ولی طولانی

.    

انسان عاشق زیبایی نمی شود . بلکه آنچه عاشق میشه در نظرش زیباست .

 

 من هرگز نمی توانم کسی را که به او لبخند نزده ام را از ته دل دوست داشته باشم.

 

 بغض بزرگترین اعتراضه ، اگه بترکه دیگه اعتراض نیست، بلکه التماس...

 

 من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم . به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم . عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست . اشتیاق است که هر لحظه به تو ، من دارم .

کارگردان اصلی خداست . ما فقط می توانیم نقشمان را درست انجام بدیم.

  

در زندگی افرادی هستند که مثل قطار های شهر بازی اند . از بودن با آنها لذت می بری اما با آنها به جایی نمی رسی

 

به قربون موبایل توی دستت ، که بوسه می زنه بر انگشت شصتت . الهی من بشم صفحه موبایلت ، که تو سیرم کنی با چشم مستم

 

ای که با یاد تو در آتش تب می سوزم ، یاد من کن ، که به یادت همه شب می سوزم .

 

اگه عاشق شدی و میخوای به عشقت برسی ، به توصیه های زیر توجه کن .....................ای شیطون ، موچت را گرفتم . حالا اون طرف کیه ؟؟؟؟ هان ؟؟؟؟

تو آبی عشق پر گشودن زیباست / هر لحظه تو را ستودن زیباست / منظورم از این ترانه می دونی چیه ؟؟ یعنی همیشه با تو بودن زیباست .

 کاش از تمبر یاد می گرفتیم . چون تا رسیدن به مقصد به  نا مه می چسبد .)

 میدونی تک زنگ یعنی چی ؟ T : تا A: آخره K  : خط Z : زندگیم A : عاشق  : Nنگاه G  : قشنگتم      پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست / یک باغ گل سلام تقدیم شما

 بعضی وقتا چشمم به قلبم حسودیش میشه . آخه تو همیشه توی قلبمی ولی از چشمم دوری .

 شبی در حالت مستی نشستم گریه ها کردم . برای این دل رسوا تمام شب دعا کردم . کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرت ، ولی آهسته می گویم بی اثر باشد دعاهایم .

یکم گذشت یادم دادی که با هرکسی حرف نزنم . گفتی که این کارا یعنی من دارم عهد و میشکنم. گفتی که خوشبخت نمیشه هر کی خیانت بکنه.گفتی توی عشق خوبه آدم حسادت بکنه . قرار گذاشتیم زود بگه هر کی که رنجید از کسی ، تا که نمونه تو دلی ، شکستن و دلواپسی

 هر گاه گلی را بو کردی هرگز اون را نگاه نکن . چون اگه نگاهت رو به خاطر بسپاره ، شوق دوباره دیدنت اون را پرپر می کنه .

 

گویند رسم زندگی چنین است : می آیند ....می مانند.....عادتت می دهند ... و می روند ... و تو در خود تنها می مانی . راستی نگفتی رسم تو نیز چنین است.

امشب تو هلند جشن هوا کردن گلهاست . ولی هنز این چشن شروع نشده . میدونی چرا؟؟؟ چون زیباترین و خوشبوترین گل الان داره اس ام اس منو میخونه .


نوشته شده توسط: سرطان

87/2/22 ساعت: 4:44 عصر

بازی پازل جدید با 180 مرحله با گرافیک بالا(نکته برای دیدن مراحل این بازی میبا یست زیر تمامی جواهرات به رنگ طلایی در اید)دانلود این بازی جدید از سرور اختصاصی میهن دانلود با حجم 25.2 مگابایت.روش کرک بازی پس از نصب بازی را اجرا کرده و در پنجره اصلی روی کلید Already Paid کلیک نمایید در پنجره که باز میشود بر روی گزینه Im not connecter to the intenet کلیک نمایید شماره موجود را در فایل keygan وارد کرده و کلید Generate را کلیک نمایید تا یک سریال ساخته شود سریال ساخته شده را در قسمت دوم قرار داده و کلید submit را کلیک نمایید.

توجه: دانلود بازی رایانه ای باحال جدید

  دانلود بازی با حجم 25.2 مگابایت

پسورد www.MihanDownload.com( به صورت حروف کوچک وارد کنید!)


نوشته شده توسط: سرطان

87/2/22 ساعت: 4:35 عصر
  • Pangea Day- First 20 Minutes 2
    views: 227024

    25:34

  • نوشته شده توسط: سرطان

    <      1   2      


     RSS 
    خانه دیدن مشخصات والبوم تصاویر'>http://zirab.ParsiBlog.com">خانه
    دیدن مشخصات والبوم تصاویر
    پارسی بلاگ
    پست الکترونیک

    :: گذریها ::
    72689

    :: امروز ::
    3

    :: دیروز ::
    2

    :: مطالب قبلی ::

    از یاد رفته ها
    بهار 1387

    :: درباره من ::


    :: لینک به وبلاگ ::

    انجمن زیر ابزنها

    :: بیا با هم باشیم ::